Friday, May 7, 2010

SEPANJANG APRIL 2010



Berdiri: Shamsudin Othman, S.M. Zakir, Ridhuan Harun, Rahimidin Zahari.
Duduk: Sasterawan Negara Dato' Dr. Anwar Ridhwan dan Zaen Kasturi



Sepanjang April 2010 agak sibuk berkejar ke sana sini. Menyiapkan dua buku dari kumpulan esei filem untuk diterbitkan. Alhamdulillah ia diterbitkan. Juga memenuhi permintaan pengedar untuk buku-buku terbitan sebelum ini. Ia agak mengejutkan juga, kerana pada mulanya saya hanya menerbitkan kumpulan-kumpulan tulisan saya untuk dokumentasi. Tetapi apabila diterbitkan, rupanya banyak juga permintaan dan banyak juga yang terjual. Alhamdulilllah. Terima kasih kepada pembaca-pembaca yang membeli dan menyokong saya. Hujung april saya hilang ke Kota Bharu untuk diskusi buku di Institut Perguruan Kota Bharu, dan sehari pulang dari Kota Bharu terus pula ke Langkawi untuk projek penulisan puisi Tanjung Rhu di bawah SN Dato' Dr. Anwar Ridhwan. Selain itu berkejar menyiap pelbagai tulisan yang menjadi kerja asasi saya.

No comments: